Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:515778
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Kādi pašattieksmes un izziņas motīvi dominē jaunākajās, un kādi vidējās klasēs?
Jaunākajās klasēs bērns priekšstatu par sevi gūst no citiem, jo pats sevi vēl nespēj novērtēt. Tādēļ bieži pašvērtējums nesakrīt ar pašizjūtu- pašizjūta ir pozitīva, taču pašvērtējumu nosaka tas, ko dzird no citiem cilvēkiem. Ideālajā variantā, protams, arī pašvērtējums ir pozitīvs. Bērns darbojas pēc motīva- vajag! Sajā vecumā ir svarīgi padarīt darbu līdz galam, bet kvalitāte nav tik svarīga (īsti neizprot kvalitātes patiesos cēloņus). Bērns cenšas uzzināt pēc iespējas vairāk! Vidējās klasēs skolēns spēj “uz sevi paskatīties no malas”, vērtēt savus darbus, salīdzinot tos ar citiem. Tas viss veido skolēna pašizjūtu. Šajā vecumā ir būtiska darba kvalitāte, tādēļ analizē darba rezultātus. Skolēnam ir būtiskāk izprast (likumi, kopsakarības) interesējošo vielu, nevis iemācīties, zināt. Bieži vien attieksme pret kādu konkrētu mācību priekšmetu saistīta ar šī priekšmeta skolotāju.
2.Kādas ir iespējmās sekas, ja starp bērna tuvākās attīstības zonu un skolotāja vai mācību programmas prasībām nav savstarpējas atbilstības?
(Ļ. Vigotska teorija) Tuvākajā attīstības zonā ietilpst tās prasmes un iemaņas, kuras bez pieaugušo palīdzības bērns vēl nespēj izpildīt, bet var izpildīt ar nelielu pieaugušo palīdzību, ar uzvedinošu jautājumu palīdzību. Ja bērnam pārāk agri sāk ko mācīt, tad situācija apmācībai nav labvēlīga. Tas rada bērnam papildus slodzi, iespējams, pat nervozitāti. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,76 €
Materiālu komplekts Nr. 1193441
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiskā psiholoģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/515778

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties