Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:520192
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Audzināšana pirmatnējā sabiedrībā bija ļoti vienkārša, nav apzinātu audzināšanas mērķu. Pieaugušie instinktīvi radināja bērnus sekot ierastajam dzīves veidam , apgūt vecāko cilvēku prasmi sagādāt sev pārtiku, rīkoties ar darba rīkiem un ieročiem. Audzināšana bija pielāgošana dzīves videi. Ar laiku sāka veidoties pagātne un tās vērtību apzināšanās un audzināšanas motīvi kļuva plašāki. Cilvēki pamazām sāka pilnveidoties. Mērķis-izdzīvošana!
2. Audzināšanas īpašības Senajā Ķīnā. Audzināšanas mērķis bija un ir paklausība, jo skolotājam bija jāpaklausa gluži kā tēvam. Ģimene bija sabiedrības pamats, tajā valda patriarhāts. Īpaša uzmanība tika pievērsta nedaudzu skolotāju sagatavošanai, kas tad arī rūpētos par kārtības nemainīgumu visās dzīves jomās. Senajā Ķīnā valdīja „izglītoto ” aristokrātija.
Senās Ķīnas sabiedrībā pastāvēja pieci labi tikumi-žēlsirdība, taisnīgums, kārtība, piesardzība, un uzticība.
Seno Ķīniešu audzināšanas mērķis – individualitātes apspiešana, pastāvošās sabiedrības kārtības pastiprināšana un nemainīgums viņu izglītības uzdevums bija „atkārtot” bijušo. Kopumā audzināšana Senajā Ķīnā bija bijušā atkārtošana.
Skolu uzdevums bija iemācīt valodu, reliģisko literatūru un attīstīt spējas rakstīt domrakstus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģijas vēsture”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/520192

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties