Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:105847
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pozīcija – tas ir stāvoklis, sarežģīta personības attiecību, mērķu, motīvu, vērtību sistēma.
” Audzinātāja pozīcija audzināšanas darbības organizācijas procesā ir stāvoklis, attieksme pret audzēkņiem, to darbību, kurā viņi reāli piedalās.” Tātad tā ir ne tikai pedagoga attieksme pret skolēna individuālajām mācīšanās metodēm, viņa uzvedību un rīcību mācību un organizatoriskajā darbībā, bet arī attieksme pret skolēnu kā personību un tās īpašībām. Audzināšanas darbībā panākumi ir sasniedzami tikai tad, ja āŗējie apstākļi, prasības un audzināmā vajadzības ir savstarpēji saskaņotas ar skolotāju.
Atkarībā no audzēkņu organizācijas un vecuma posma, iedala šādus 4 pedagoga pozīcijas veidus:
Netiešās vadības pozīcija – raksturīgi šai pedagoga pozīcijai ir tas, ka audzinātājs audzēknim nekad neuzdod tiešus uzdevumus, bet gan panāk to ar citu cilvēku, situācijas u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties