Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,42 (19%)
Cena ar atlaidi*:
6,07
Pirkt
Identifikators:360761
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  uzdevumu nostādne    2
  1. UZDEVUMS    4
  2. UZDEVUMS    8
  3. un 4. uzdevums    9
  5. uzdevums    13
  6. uzdevums    17
  7. uzdevums    20
  8. un 9. uzdevums    24
  10. uzdevums    26
  SECINĀJUMI    29
  BIBLIOGRĀFIJAS SARAKSTS    30
Darba fragmentsAizvērt

uzdevumu nostādne
PATSTĀVĪGIE DARBI
1. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas praktiska problēma, kurā viņš jūtas eksperts (izņemot mobilos telefonus, automašīnas un datortehnikas sastāvdaļas). Ir jāapraksta izvēlētā problēma, jākonstruē problēmas stāvokļu telpa, ņemot vērā atbilstošā varianta ierobežojumus.
2. uzdevums.
Pirmajā uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai, lietojot sarakstus OPEN un CLOSED, ir jārealizē norādītā "aklās" pārmeklēšanas metode, fiksējot atrisinājuma atrašanai nepieciešamo iterāciju skaitu.
Piezīme: Studentam ir jāievēro, ka varianta datos vienmēr ir dots pārmeklēšanas mērķis, kas gadījumā, ja ir jārealizē no mērķa virzīta pārmeklēšana, nesakrīt ar problēmas mērķi.
3. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas reāla problēma, kurai būtu piemērota norādītā zināšanu atspoguļošanas shēma un ierobežojumi. Jāapraksta izvēlētā problēma un jādod shēmas piemērotības pamatojums izvēlētajai problēmai.
4. uzdevums.
Zināšanu attēlošanas shēma ir jāattēlo, lietojot datoru.

STUDIJU DARBS
5. uzdevums.
Studentam ir jāizvēlas kāda divpersonu spēle. Ir jādod spēles apraksts un tās attēlojums spēles koka veidā, kā arī jānorāda uzvaru nesošie ceļi. Spēles modelēšanai ir jāizmanto vai nu Minimaksa, vai Alfa-beta algoritms. Netiks ieskaitītas divpersonu spēles, kurās priekšmetus dala nevienādās daļās, vai arī spēles, kurās spēlētājam ir jānoliek noteikts skaits priekšmetu, lai savāktu kādu noteiktu skaitu. Nedrīkst attēlot arī šo spēļu apgrieztos variantus.
6. uzdevums.
Jāaprēķina stāvokļu telpas sarežģītība. Aprēķins ir jāveic trīs dažādām vidējā zarošanās koeficienta B vērtībām, trīs reizes mainot līmeņu skaitu L. Obligāti jāizmanto tās B un L vērtības, kas iegūtas 1. uzdevumā konstruētajai stāvokļu telpai, kā arī variantam atbilstošās dotās vērtības. Jāveic pētījums, kā mainās ģenerēto stāvokļu skaits. Pētījuma rezultāti jāatspoguļo tabulā, kā arī jāattēlo visas trīs līknes vienā grafikā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,04 €
Materiālu komplekts Nr. 1133775
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patstāvīgie darbi un studiju darbs priekšmetā "Mākslīgā intelekta pamati"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/360761

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties