Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,85 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,64
Pirkt
Identifikators:679185
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

5. laboratorijas darbs
4. variants


1) Kādas ir reklāmas biznesa modeļa priekšrocības un trūkumi?

Uz reklāmu bāzēta biznesa modeļa priekšrocības:
• Pircējiem priekšrocības: ātrums un ērtība preces mēklēšanas procesā, zemākas cenas un cenu caurspīdīgums, plaša preču izvēle, iespēja visas vajadzības apmierināt vienā vietā; trūkumi: nav iespējas gūt fizisku kontaktu ar preci, kas samzzina iespēju gūt pilnīgu priekšstatu par to; nav personiska kontakta ar pārdevēju, pārdevējs par preci zina vairāk nekā pircējs.
• Pārdevējam priekšrocības: ir zemākas izmaksas veikala uzturēšanai; ērti iegūt info par pircēju, ka arī veikt analīzi un izstrādāt klientu apkalpošanas programmu, globālais tirgus – liels mērogs un auditorija (interneta lietotāji visāpasaulē), nepārtraukta darbība (7 dienas nedēļā 24 stundas diennaktī Trūkumi: maz impulsīvu pirkumu, jārisina loģistikas transporta izmaksu jautājumi, ir jānodrošina augsti kvalificēti darbinieki biznesa procesu nodrošināšanai (IT, mārketings u.c.), jāinvestē lieli līdzekļi pamatlīdzekļu iegādei un brenda atpazīstamības līmeņa paaugstināšanai, jāiegulda līdzekļi darījumu drošības nodrošīnāšanai.
• Abiem problēma – identifikācija.

2) Kā Jūs varētu skaidrot „Yahoo!” veiksmi pausalslavēnas tirdzniecības zīmes (brenda) izveidē?

Kompānijas galvenā nodarbošanās ir interneta pakalpojumu sniegšana visā pasaulē, starp tās pazīstamākajiem pakalpojumiem ir interneta meklētājs, interneta portāls, mājaslapu katalogs, e-pasta serviss, ziņas, sociālo mediju vietnes u.c.. Savā nozarē Yahoo! ir starp pasaules vadošajām kompānijām, un tās mājaslapa ir pati apmeklētākā vietne pasaulē. „Yahoo!” veiksmi pasaulslavenas tirdzniecīas zīms(brenda) izveidē var iskaidrot ar to, ka tas kļuvis par līderi interneta vidē pateicoties interneta pakalpojumu sniegšanai lietotājiem visā pasaulē, kā arī visu mērogu bizness klientiem.

3) Kā „Yahoo!” atšķiras no tradicionālā masu komunikāciju biznesa (radi, TV, prese)?

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Laboratorijas darbi e-komercijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/679185

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties