Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:879764
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pirms kaut ko pārdot vai piedāvāt kādu pakalpojumu, ražotājiem ir jāizpēta un jāizanalizē patērētāju uzvedība. Pastāv trīs galvenie fakti, ko ražotāji ņem vērā, sakarā ar patērētāju uzvedību.
1.veiksmīgi mārketinga lēmumi, ko pieņem reklāmu aģentūras, bezpeļņas organizācijas un regulējošās instances pieprasa plašu informāciju par patērētāju uzvedību. Kompānijas izmanto teorijas un informāciju par patērētājiem uz ikdienas dzīves pamata.
2.patērētāju uzvedības teorija apgādā menedžerus ar piemērotiem jautājumiem, ko uzdot patērētājiem.
3.patērētāju uzvedība ir sarežģīts, multidimensionāls process. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties