Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:552456
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Savukārt ar neelastīgu pieprasījumu viss ir tieši otrādi-būtiskas cenas izmaiņas īpaši neietekmēs pieprasīto preces daudzumu. Piemēram, ja pacelsies cenas astmatiskajiem inhalatoriem šaubos, ka cilvēks, kam tie ir dzīvībai nepieciešami pārstās tos pirkt.
Vienu laiku bija ļoti aktuāla doma bar mājas budžeta plānošanu (iespējams tas ir populāri arī šobrīd). Mājas apstākļos tas tika darīts ar dažādu tabulu palīdzību. Bet ekonomikā ir ģeometriskā vieta visām tām preču kombinācijām, kuras mājsaimniecība, ņemot vērā pastāvošās cenas, spēj iegādāties par tās rīcībā esošo patēriņa summu. [Roberts Škapars „Mikroekonomika”] Izklausās diezgan lietderīgi, bet šaubos, ka daudziem pietiks spēka un prāta spēju izpildīt dažādas matemātiskas operācijas ik vakaru, lai tiktu līdzi savam budžetam.
Atgriežoties pie jautājuma par derīgumu gribas pieminēt nelielu novērojumu. Neskatoties uz to, ka tiek uzskatīts, ka derīgums ir subjektīva „mērvienība» (atļaušos to tā nosaukt), Škapars apgalvo, ka to ir iespējams novērtēt (lai gan, tomēr, subjektīvi) ar skaitliskām nozīmēm.
Noslēgumā gribas piebilst, ka ir patīkami saprast to, ka ekonomika nav tikai neskaitāmi grafiki, skaitļi un matemātika. Ekonomikai piemīt arī filozofisks statījums uz lietām!

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,63 €
Materiālu komplekts Nr. 1246631
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedības teorija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/552456

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties