Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:943483
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāju uzvedību, uzņēmējs ietekmē, gan psiholoģiski, gan uz emocijām balstoties , gan pēc sociālā stāvokļa, pēc piederības, kā arī pēc etniskā izvietojuma, gan pēc personiskām vajadzībām, kas ir vistiešākie patērētāju piesaistes veidi, lai pircējs iegādātos preci.
Dotajā brīdī, Latvijā ļoti labi var novērot patērētāju uzvedību, proti krīzes laikos, cilvēki turpinās iegādāties pārtiku, zāles, pirmās nepieciešamības preces, bet kurām nav iedomājam izdzīvošana, bet luksus precēm nepievērsīs uzmanību, līdz ar to uzņēmējiem ir nepieciešams, loti smagi strādāt pie tā , lai patērētāji turpinātu iegādāties viņu ražotās preces un iespējams vēl piesaistīt jaunus pircējus, lai to izdarītu ir nepieciešamas jaunas idejas , kas piesaistītu pircējus. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,27 €
Materiālu komplekts Nr. 1120563
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties