Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:481981
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Psihiskie procesi ir cilvēka iekšējā aktivitāte, kas ir visciešākajā saistībā ar tā uzvedību. Par uzvedību psiholoģijā sauc cilvēka ārējo aktivitāti, ko var vērot no malas.
Patērētāju uzvedība tirgū – ir lietišķā zinātnes nozare, kas pēta cilvēka uzvedību tirgū kā patērētāju – preču un pakalpojumu patērēšanu personiskajām vajadzībām.
Šīs definīcijas kontekstā preču un pakalpojumu patērēšana ir process, kurš ietver preču un pakalpojumu
• izvēli,
• pirkšanu,
• izmantošanu,
• uzturēšanu,
• remontu un
• pārvaldīšanu.
Patērētāji ir visi indivīdi un mājsaimniecības, kas iegūst preces un pakalpojumus personisko vajadzību apmierināšanai. Ļoti svarīgi zināt , kā un kad pircējs sāk rādīt interesi par kādu preci , kādi faktori ietekmē viņas izvēli , kā vērst viņa vēlmi uz konkrētas preces pirkšanu .1
Patērētāju uzvedība locekļu dažu grupu klasifikāciju nosaka ne tikai to mērķi pievienoties šai grupai, bet subjektīvs vērtības iesaistītas šajā darbā. 2
Patērētāju uzvedības principi.
1. Patērētājs ir neatkarīgs
2. Patērētāju uzvedība un motivācija tiek izprastas ar pētījumu palīdzību
3. Patērētāju uzvedība padodas ietekmei
4. Patērētāju uzvedība sociāli likumīga
Patērētāju uzvedības faktori
• ienākumi
• motivācija
• zināšanu līmenis
• aizraušana
• dzīves stils
• demogrāfiski raksturojumi
Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi.

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/481981

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties