-
Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketingā
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
Nav
Atsauces:
Ir
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ➞ ietaupīsi −1,43 €
- Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketingā
- Patērētāju uzvedība
- Patērētāju uzvedības teorija
Materiālu komplekts Nr. 1123383
Nosūtīt darbu e-pastā
Tavs vārds:
E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:
Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketingā”.
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/359252
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/359252
E-pasts ir nosūtīts.