Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:334327
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pārdošanas vadība    3
1.1.  Pārdošanas vadītājs kā līderis    3
1.2.  Komandas veidošana    4
1.3.  Uzdevumu deleģēšana    5
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    6
Darba fragmentsAizvērt

1.3. Uzdevumu deleģēšana
Deleģēšana nozīmē darbiniekiem uzdot izpildīt uzdevumus, pilnvarot viņus to darīt, kā arī panākt, lai tie tiktu izpildīti laikā, paredzētajā apjomā un kvalitātē un ar vislabāko iespējamo resursu izlietojumu. Deleģēšanas mērķi nav atbrīvot vadītāju no garlaicīgu un nepatīkamu darbu veikšanas vai arī ar mērķi pārslogot darbiniekus (Liniņa, 2014, 20).
Noteiktu pienākumu deleģēšana un atbildības zonas paplašināšana padotībā esošajiem darbiniekiem paaugstina viņu kompetenci, vairo pašapziņu un iedrošina jauniem sasniegumiem. Lai deleģēšana būtu veiksmīga, vadītājam precīzi un smalkjūtīgi jāveido grūti atrodamais līdzsvars starp darbinieku vēlmēm pēc iespējami lielākas patstāvības un nepieciešamību saglabāt pietiekamu vadības kontroli, norāda P.Pikeringa. Motivējoša deleģēšana paredz:
Izaicinājumu un spriedzes pilnu darbu nodošanu;
Pienākumu nodošanu cilvēkiem, kas varētu būt labāki noteiktā jomā.
Izvairīšanos no raizēm un darbinieku nepārtrauktas kontrolēšanas;
Laika veltīšanu neskaidrību gadījumā, īpaši deleģēšanas sākumā;
Sevis kā resursa, nevis regulatora pozicionēšanu (būt trenerim, nevis kontrolierim, būt atbalstam, nevis uzraugam) (Gargurne, 2010, 513).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pārdošanas vadība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/334327

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties