Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:414234
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2013.g.
Darba fragmentsAizvērt

Balstoties uz Pakistānā veikto pētījumu, varam secināt, ka tur esošajām viesnīcām vajadzētu uzlabot savus vizuālos noformējumus, dekorācijas, tīrību, kā arī personāla izskatu, kā arī pievērst lielāko uzsvaru individuālajām klientu vēlmēm. Lai to sasniegtu, būtu jāinvestē lielāki līdzekļi gan viesnīcu atjaunošanā, gan arī personāla apmācībā, uzlabojot to komunikācijas spējas un manieres.
Lai arī šis pētījums tika veikts vienā konkrētā pilsētā, aptaujājot ne pārāk lielu skaitu respondentu, kā arī respondentu atbildes varētu ietekmēt vairāki dabas apstākļi, kā piemēram, laikapstākļi, gaisa temperatūra, gadalaiks, ir iespējams vilkt arī vairākas paralēles ar Latvijas viesnīcām. Manuprāt, Latvijas viesnīcās situācija ir līdzīga, taču varētu būt augstāks vērtējums par vizuālo izskatu un mazliet zemāks par atsaucību. No maniem novērojumiem, arī Latvijas viesnīcās būtu nepieciešama profesionālāka personāla apmācība, lai spētu apmierināt individuālu klientu vēlmes, nevis balstīties tikai uz vispārpieņemtiem standartiem. Nav viegli atrast pareizo balansa punktu starp vizuālo noformējumu un attieksmi starp klientiem, jo klientu vēlmes un personīgās īpašības atšķiras, tāpēc arī bieži vien dzirdam tik dažādas atsauksmes par vienu un to pašu viesnīcu, tāpēc uzskatu, ka viesnīcu starpā nemitīgi būs novērojama konkurence, jo nav iespējams izveidot viesnīcu, kas atbilstu visu pasaules cilvēku prasībām, ir iespējams tikai aptuveni izanalizēt vidējā apmeklētāja vēlmes un piemērot tās kā standartu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1339240
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pakalpojumu kvalitātes ietekme uz klientu apmierinātību”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/414234

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties