Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi

     

    Konspekts3 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:148141
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā 98% no visiem uzņēmumiem pieder mazo un vidējo uzņēmumu kategorijai. Lai arī mūsdienās arvien vairāk pieaug to uzņēmumu skaits, kas izvēlas darboties starptautiskā vidē, tomēr to iziešanas process starptautiskajos tirgos nebūt nav tik viegls. Tiek uzskatīts, ka tiem jāsaskaras ar lielākiem šķēršļiem starptautiskā izaugsmē. Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kā Latvijā, tā arī citās pasaules valstīs nākas saskarties ar augstākām saimnieciskās darbības izmaksām nekā lielākiem uzņēmumiem, jo mazie un vidējie uzņēmumi nespēj īstenot liela mēroga guvumus. Piemēram, mazie un vidējie uzņēmumi bieži vien nevar noalgot speciālistu, kurš nodarbotos tikai un vienīgi ar eksporta iespēju meklēšanu. Tiem ir gŗuti atrast informāciju par produktu specifikācijām un licencēm, kas nepieciešamas iespējamā eksporta tirgū. Lieli uzņēmumi risina šādas problēmas paši saviem spēkiem, jo viņiem ir savi eksporta speciālisti, savukārt mazie un vidējie uzņēmumi šādus speciālistus bieži nevar atļauties.
Tāpat mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ir grūtības finansējuma saņemšanā. Parasti mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ir īsāka kredītvēsture un mazāki nodrošinājumi, tiem ir jāsaskaras ar augstām kredītpieteikumu novērtējuma izmaksām.7
Tomēr, neskatoties uz visiem augstākminētajiem šķēršļiem, mazajiem un vidējiem uzņēmumiem iziešana starptautiskajos tirgos ir lielisks veids kā gūt jaunu pieredzi, paplašināt savu darību, pārdošanas apjomus, tādejādi palielinot uzņēmuma peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1324512
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/148141

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties