Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:763191
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv arī vēl vairāki noieta stimulēšanas mērķi, kas vērsti uz patērētājiem:
• palielināt pārdošanas apjomus: cenšas palielināt vai saglabāt tirgus daļu vai mudināt uz atkārtotu vai vairākkārtēju pirkumu.
• mudināt uz zīmola nomaiņu: iedrošina pircējus lauzt jebkādu lojalitāti pret citiem zīmoliem.
• izcelt novitātes: parādīt klientiem zīmola izmaiņas vai pozīcijas maiņu.
• ignorēt nobriedušos zīmolus: zīmoli, kas vairs nav jauni un/vai ir līdzīgi citiem zīmoliem var iegūt no noieta stimulēšanas.
• atalgot lojālos klientus: no vienas puses klientu apbalvošana par to, ka viņi dara to, kas viņiem ir jādara ir neienesīgi. No otras puses bez šī stimula jūsu klients dosies citur izdevīgāka darījuma meklējumos.
• saistīt klientus ar lojalitātes programmām: lai turpmāk saņemtu atalgojumu, klientam jāpaliek lojālam.
• mērķēt uz specifisku segmentu: stimulēšana var tikt mērķēta uz konkrētu patērētāju tipu.
• apmierināt mazumtirgotājus: mazumtirgotājiem ir vairākas iespējas veikalā nemanāmi ietekmēt produkta noietu (merčendaizings).
• veidot uzskati: apkopot vērtīgos datus par patērētājiem.
• ģenerēt publicitāti
Konkrēti uzdevumi izriet no mērķiem un ir atkarīgi no pircēju rīcības tirgū. Kā zināms, ir pircēji, kuri nelieto konkrēto produktu, kuru lieto, bet dod priekšroku citam zīmolam un tie, kuri bieži maina zīmolus. Tad produktu realizācijas veicināšanas uzdevumi ir virzīti galvenokārt uz pircējiem, kuri lieto produktu, bet maina to zīmolu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1333086
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi, klasifikācija. Stimulēšanas līdzekļi un iedarbības objekti. Spēļošanas teorija mārketinga komunikācijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/763191

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties