Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:150350
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Preču realizācijas stimulēšanai pastāv vairāki faktori, kas to spēj ietekmēt. Šie ietekmējoši faktori ir šādi:
1. Būtiska paliek preču realizācijas problēma, kuras dēļ uzņēmēji ir spiesti rast jaunus un effektīvus stimulēšanas paņēmienus, lai realizsētu preci;
2. Ja uzņēmuma vadība preču realizācijas stimulēšanu uztver kā galveno preču realizācijas stimulēšanas paņēmienu;
3. Biznesa vidē attīstās arī konkurenti, kuri darbojās ar preču stimulēšanas metodēm, lai uzņēmums nezaudētu konkurentiem, kā ari nezaudētu klientu, tad uzņēmumi ir spiesti mārketinga budžetu novirzīt preču realizācijas stimulēšanai;
4. Starpnieki, kuriem ir svarīgas elastīgas cenas, lai tie varētu ražot lielu apjomu par visizdevīgākajām cenām;
5. Reklāmas izmaksas svārstīšanos, kā arī dažādu likumdošanas ierobežojumu dēļ.
Ja uzņēmuma produktiem būs lētāki veicināšanas pasākumi, tad šim produktam būs labāki rezultāti nekā pārējiem produktiem. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1377061
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties