Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,12 (12%)
Cena ar atlaidi*:
0,87
Pirkt
Identifikators:156377
Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mikrovide – spēki, kuriem ir tiešs sakars ar pašu firmu un tās iespējām klientu apkalpošanā. Šie speki ir sadalīti četrās kategorijās: pircēji, piegādātāji, konkurenti, starpnieki.

Pircēji un klienti

Pircējs ir galīgais mārketinga mērķis, ko cenšas sasniegt kompānija ar mārketinga orientāciju.
Var izdalīt divus galvenos pircēju tirgus:
Patēriņa tirgus, kur potenciālie tirgus dalībnieki pērk un patērē preci sev vai savai mājsaimniecībai, peļņu negūstot.
Izmantotāju tirgus, kur potenciālie tirgus dalībnieki pērk ar mērķi preci pārdot vai izmantot to citas preces ražošanai, gūstot peļņu.
Latvia Tours cenšas atvieglot katram klientam viņa ceļojuma organizēšanu un padarīt tā noisi drošu. Latvia Tours piedāvā plašus ceļojuma kompleksus grupām un individuāliem ceļojumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mikrovides analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/156377

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties