Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:622093
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kopā šajā vietnē ir 23 sūdzības, uz kurām “Nordeka” nav sniegusi atbildes. Mēdijos ir ļoti daudz informācijas par autobusu šoferu streiku, kas nenes labu slavu uzņēmumam, jo raksti ir izvietoti lielākajos Latvijas ziņu portālos. Arī meklējot informāciju par uzņēmumu saitē www.google.lv, jau pirmajā lapā ir informācija par streiku. Streiks notika 2014. gada oktobrī, tajā piedalījās vairāk nekā 50 dalībnieku, notika arī pikets. “Nordeka” darbinieki pieprasīja lielāku atalgojumu. Pikets nebija veiksmīgs un darbiniekiem neizdevās ieviest pārmaiņas, informācija par piketu ļoti nomelno uzņēmumu, jo portālos ir izvietota arī uzņēmuma vadītāju sliktā attieksme un tas, ka vadība nevēlējās neko mainīt.

“Ecolines”
Par “Ecolines” portālā www.sudzibas.lv ir izvietotas 40 sūdzības, uz kurām arī nav sniegta neviena atbilde, sūdzības pārsvarā ir saistītas ar nelaipnu, pat agresīvu, attieksmi pret pasažieriem no šoferu puses. Atšķirībā no “Nordeka”, “Ecolines” pēdējos gadus nav bijis iesaistīts plašāk zināmos skandālos.

Secinājumi un priekšlikumi
Abās kompānijās pasažieri pārsvarā nav apmierināti ar attieksmi no šoferu puses, uzņēmumiem vajadzētu daudz vairāk domāt par klientu apkalpošanas standartiem, lai tie būtu vienoti, jo sūdzību skaits ir liels. Katram uzņēmumam portālā www.sudzibas.lv ir iespēja atbildēt uz sūdzībām, to arī vajadzētu darīt, lai klients redz, ka uzņēmumam nav vienaldzīgs.
“Nordeka” 2014. gadā finansiālu apsvērumu dēļ pārtrauca reisus uz ārvalstīm. Ja uzņēmumam ir naudas problēmas, tad pirmkārt ir jādomā par klientu piesaisti. No uzņēmuma puses notika tieši pretēji, proti, pēc piketa uzņēmuma vadība izrādīja necieņu pret darbiniekiem, kas neuzlabo uzņēmuma tēlu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/622093

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties