Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:386753
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Taču, kas attiecas uz žurnālistiem – mūsdienu sabiedrībā labam žurnālistam jābūt spējai analizēt lielu informācijas apjomu un jāspēj orientēties, kā arī izprast, jāpiemīt informācijas atlases spējām - kam pievērst uzmanību, ko ignorēt, ko uzsvērt, kādā kontekstā notikumu skatīt.
Attiecinot apgalvojumus par to, ka medijiem ir spēja un tie spēj ietekmēt/mainīt sabiedrības viedokli, liela loma ikdienā un tās notiekošajos procesos, vienīgais nopietnais avots, kas spēj sniegt saturīgu, pārskatāmu un aktuālu informāciju – šiem apgalvojumiem vien ir jāpiekrīt gribot negribot, jo tā jau ir sen atzīta prakse visā pasaulē, bet vislielākais sašutums rodas tajā brīdī, kad iet runa par mediju spēju ietekmēt sabiedrības viedokli par lietām: uzskatu, ka mediji spēj ietekmēt tikai tās sabiedrības daļas domāšana virzienu, kura pilnībā uzticas medijiem un to, kuriem nav no kā ņemt reālu praksi, jo bez pieredzētā, bet tikai aprakstītā daudziem indivīdiem rodas šaubas par raksta patiesumu. Raksta/sižeta patiesums liek atdurties pie žurnālistu normatīvā mērķa – kalpot sabiedrības interesēm, kā arī sniegt sabiedrībai kvalitatīvu, intelektuāli un emocionāli pilnvērtīgu informāciju. Vismaz manuprāt, runājot par pētniecisko žurnālistiku, tās ietvaros piedāvātie raksti, neskatoties uz to, ka mūsdienās žurnālistu profesionalitātei ir tendence kristies, tie ir ļoti kvalitatīvi priekš mūsu žurnālistu un mediju virtuves, taču par rakstiem, kas tiek publicēti interneta portālos un dažādos žurnālos, par to profesionalitāti, objektivitāti un ziņu patiesumu gan būtu vērts padiskutēt. Dažbrīd šķiet, ka žurnālisti spēlējās ar uguni jeb iet uz to, ka ir tendence iesaistīties interešu konfliktos un riskos, kas kaitētu tikai viņu reputācijai un ziņu lasītāju auditorijas zaudēšanai, respektīvi, mūsdienās viss ir tendēts uz to, lai cilvēku vairāk nopelnītu netaisnīgā veidā. Kamēr žurnālisti tiecās uz to, lai viņiem daudz maksā, tikmēr pieaug brīvžurnālistu un blogeru skaits, kuri, vismaz manuprāt, sāks jaunu žurnālistikas ēru, kurā nepastāvēs interešu konflikti liela daļa ētikas kodeksu normu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mediju komunikācijas ētika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/386753

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties