Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,70 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,29
Pirkt
Identifikators:575572
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Prese, radio un televīzija ne tikai vērtē cilvēkus , politiskās partija, uzņēmumus, iestādes un procesus, bet arī piesavinās lielu daļu no mūsu brīvā laika. Statistika rada, ka ikdienā vismaz 85% zviedru iedzīvotāju skatās televīziju, 79% klausās radio, 82% lasa kādu no avīzēm, un 32% regulāri izmanto interneta pakalpojumus. (1)
Latvijā ir arī gandrīz tāda paša statistika un tas ir labs iemesls izmantot PR kompānijā medijus.
Kas tas ir mediji?
Katram no mediju saziņās līdzekļiem ir savas īpašības .
Drukātie mediji- tie īpaši der lai izdalītu detalizētu informāciju, faktus, vai izglītošu materiālu.
On-line mediji - ir gandrīz visiem pieejami . Tie ir ātri un efemeri. Viņi ir ideāli piemēroti on-line demonstrācijām , vai lai saņemtu tūlītēju atbalsi . Tāds mediju veids der arī lai ātras pētījuma veikšanai vai interaktīvai komunikācijai.
Televīzija - tas ir visvairāk ietekmīgs mediju veids.
Radio- radio ir spēja nodod ziņas, tās īstenošanas laikā. Tas ir labāks mediju veids lai pārraidītu diskusijas un debates. Radio dod iespēju izvirzīt klientu uz pirmo plānu, izdodot viņam oratora vai komentatora lomu.
Ziņas aģentūra- tie piedāvā centralizētu un plašu ziņas nodošanu un izmanto masu mediju elektroniskus saziņas līdzekļus lai sazināties ar nacionālām ,vietējām un starptautiskām ziņas aģentūrām. (2)

Attiecības ar masu saziņās līdzekļiem.
Efektīvāka un ekonomiskākā komunikācija ar sabiedrību iespējama ar masu saziņas līdzekļu- laikrakstu, žurnālu, AM un FM radio, televīzijas, kabeļtelevīzijas, Interneta, grāmatu, citu publikāciju u.c. līdzekļu starpniecību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mediju attiecības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/575572

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties