Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:293796
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. PROBLĒMSITUĀCIJAS RISINĀŠANA
Bērnu vecums: 6 gadi (15 bērni)
Problēma: Vai vēju var redzēt?
Iespējamais secinājums: pašu vēju nevar redzēt, bet to var sajust, kā arī redzēt vēja radīto kustību.
Vide: grupā un bērnudārza teritorijā.
Materiāli: kociņš; krāsains kartons un saspraude.
Darbības organizācijas veids:
rīta aplis – frontāli;
nodarbība – darbs grupās;
pēcpusdiena – individuāli.
Sasveicinos ar katru bērnu atsevišķi.
Aicinu bērnus atminēt mīklu: „Dzirdēt var, bet redzēt nevar; sajust var, bet noķert nevar”. (vējš)
Jautāju bērniem, kāds ārā bija laiks, kad nācāt uz dārziņu. Kopīgi noskaidrojam, ka šodien ārā pūš stiprs vējš. Jautāju bērniem, kā mēs varam zināt, ka ārā ir vējš? (vējš šūpo koku zarus, nes uz ielas sakritušās lapas).
Jautāju bērniem: „Vai vēju var redzēt”? Pēc šā jautājuma sākas diskusijas. Daži domā, ka var redzēt, citi – ka nē.
Aicinu bērnus sadalīties grupās, lai izgatavot tādu ierīci, kuru darbinātu vējš (papīra vējdzirnavas). Izgatavojam tās un nesam ārā, lai pārbaudītu. Mēs redzam, kā vējš darbina šīs vējdzirnavas, bet vai mēs redzam pašu vēju.
Pašanalīze: Izvirzot šādu problēmsituāciju, vēlējos bērniem parādīt, ka vēju nevar redzēt, bet var to sajust. Bērniem lielu interesi radīja vējdzirnavu gatavošana.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1307459
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Matemātisko priekšstatu veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/293796

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties