Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:186621
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kultūrindustrijā ir liberālisma iezīmes, kur izdzīvos centīgākie, tie, kam netrūkt ideju un spēja vadīt, kā arī spēja pārsteigt, oriģinalitāte.
Vēl viena būtiska kultūrindustrijas sastāvdaļa ir izklaide, daudziem cilvēkiem tas ir veids kā pavadīt brīvo laiku, pilnveidot sevi, tādēļ kultūra tiek iedalīta divās lielās daļās kā „vieglā” māksla un „nopietnā” māksla. Vieglā māksla – „tā ir nopietnās mākslas sabiedriski netīrā sirdsapziņa”. Izklaides elementi apvienojas kultūras totalitātē, kas kultūrindustrijā izpaužas visspilgtāk. Skatītājs ir tas, kurš veido izklaidi, publikai vairs nav jādomā par to, kā kas var būt vai varēja būt, šobrīd viss tiek izteikts tieši un skaidri, nevis kā tas bija mēmo filmu periodā, kur katram vajadzēja iztēloties varoņu sarunu un sižetiskās līnijas nianses. Izklaides bizness nav nemaz tik spīdošs, tas māk manipulēt ar sabiedrību, krāpt to. Šobrīd izklaide spēj būt pārāka par kultūru. Kultūrindustrija veidojas vairāku paaudžu garumā, katra no tām ievieš kaut ko jaunu jeb katra ģints realizē kultūrindustriju. Jebkuram ir izvēle vai piedalīties vai palikt malā kultūrindustrijā, jo kultūrindustrija var paust iebildumus pret pasauli, bet skatītājs var paust iebildumu pret kultūrindustriju.
Valdīja arī uzskats, ka mediji ir kā ļaunprātīgs spēks kultūrindustrijā, tie pazemina kultūras normas sabiedrībā, cilvēki daudz brīvāk drīkst izteikties , rakstīt un publicēt. Kultūrindustriju un pasaules skatījumu ir ietekmējis ar Freida atziņas, domas, viņš arī uzskatīja, ka katram cilvēkam, sabiedrībai ir savs ego, tādēļ ne velti uzskata, ka mediji ir ceturtā vara.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Masu komunikācija un kultūras industrija. Masu kultūra un popkultūra”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/186621

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties