Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:635621
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas teorijas:
interpersonālās adaptācijas teorijas(interpersonal adaptation theories) – ietver priekšnoteikumus, uzvedību, kā arī bioloģisku spiedienu piemēroties sociālajai mijiedarbībai. Teorija identificē 3 faktorus indivīdu mijiedarbībai, ekspektācijām: 1) vajadzības faktors – indivīda pamatvajadzības; 2) ekspektācijas – atspoguļo indivīda sociālo normu izziņu, sociālo rīkojumu izpildi, individuālās zināšanas par citu uzvedību uc.; 3) vēlmes – konkrēts indivīda vajadzību līmenis.1
vēstījuma veidošanas teorijas(message production theories) – ietver dažādas pieejas ziņu veidošanai. Piemēram, cilvēkam, kurš ir atšķirīgāks(diferencētāks), integrētāks(integrated) un abstraktāks, ir vieglāk radīt ziņu, kas būs derīga un ieinteresējoša saņēmējiem.2…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas teorijas un kultūras industrija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/635621

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties