Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,16 (16%)
Cena ar atlaidi*:
0,83
Pirkt
Identifikators:851746
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

3. Ar ko atšķiras mārketings no PR?
Mārketinga darbība attiecas uz produktiem, pakalpojumiem un tā ir vērsta uz klientiem, turpretim sabiedriskās attiecības ir saistītas ar visām organizācijas publikām. Mārketinga mērķis ir pelnīt naudu, palielinot pieprasījumu, savukārt sabiedrisko attiecību mērķis ir taupīt naudu, veidojot attiecības ar publikām, kas palīdz organizācijai sasniegt tās misiju. Mārketings ir fokusēts uz klientu vajadzību izzināšanu, produktu pārdošanu un peļņu, veidojot un saglabājot attiecības ar klientiem un radot pozitīvu, pievilcīgu produkta (preces, pakalpojuma) tēlu. Mārketinga galvenā publika ir klients. Savukārt sabiedrisko attiecību mērķis ir savstarpēja sapratne. Veidojot un uzturot attiecības ar organizācijas publikām, tiek radīts pozitīvs organizācijas tēls (reputācija) sabiedrībā (iekšējā un ārējā). Sabiedrisko attiecību publikas atšķirībā no mārketinga ir ļoti dažādas – organizācijas darbinieki, investori, mediji, korporatīvie klienti, apkārtējā sabiedrība, pašvaldība, valdība u. c., kā arī klienti/patērētāji. Jautājums par attiecībām starp sabiedrisko attiecību un mārketinga funkciju ir ļoti svarīgs. Mārketinga izaugsme par disciplīnu un tā daudz straujākais ceļš uz profesionālismu var atstāt negatīvu ietekmi uz sabiedriskajām attiecībām nākotnē, jo mārketinga teorija un prakse tiecas ierobežot sabiedriskās attiecības kā komunikācijas instrumentu un alternatīvu reklāma…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,12 €
Materiālu komplekts Nr. 1350577
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings. Sabiedriskās attiecības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/851746

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties