Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:678900
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Interesanta ir novērojuma metode, kura tiek izmantota kā papildinoša metode informācijas precizēšanai. Novērojums var būt arī atsevišķa metode, jo ar to var sistemātiski un ticami ievākt datus par parādībām, kur citas metodes nevar pielāgot. Arī novērojumu var veikt ļoti dažādi: tas var būt atklāts un slēpts, ietverts un neietverts, standartizēts un nestandartizēts.
Pētījumos par informācijas avotu plaši izmanto arī dažādus dokumentus, laikrakstus, žurnālus, TV un radioprogrammas, kinofilmas, grāmatas, vēstules u.c. Tajos esošās informācijas pārveidošanu un analīzi var veikt ar statistiskām metodēm vai ar kontentanalīzi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1351056
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings. Pētījumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/678900

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties