Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,72 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,27
Pirkt
Identifikators:539329
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pie tiešās ietekmes ārējās vides faktoriem, pirmkārt, pieder piegādātāji, kas ir organizācija vai individuālie uzņēmēji, kuri preču un pakalpojumu ražošanu vai citus darbības veidus apgādā ar nepieciešamajiem resursiem – izejvielām, iekārtu u.c. Piegādes efektivitāte lielā mērā atkarīga no tā, cik sekmīgi uzņēmums lieto mārketinga principus, dibinot attiecības ar piegādātājiem, tāpēc katram uzņēmumam ir jānodarbojas ar savu piegādātāju darbības prognozēšanu, analizējot to maksātspēju, cenas, streiku iespēju un citus jautājumus.
Otrais faktors ir starpnieki, kas ir organizācijas vai atsevišķas personas, kas nodrošina preču virzīšanu, sadali un pārdošanu tirgū, un uzņēmumi starpnieku pakalpojumus izmanto, jo tie daudzu pakalpojumus pircējiem nodrošina daudz lētāk, nekā to izdarītu uzņēmums pats. Starpnieku funkcijas ir palīdzēt uzņēmumiem atrast pircējus to ražotajiem produktiem; fiziski virzīt produktus no ražotājiem pie patērgātājiem; nodrošināt pircēju ar nepieciešamo informāciju. Tāpat daudzi starpnieki specializējas finansu pakalpojumu sniegšanā.
Trešais faktors ir pircēji, kas ir produkta galējie lietotāji, kuru vajadzības un vēlmes organizācija cenšas apmierināt, izmantojot mārketinga darbības, un pastāv piecu pircēju tirgus tipi: patēriņa; biznesa; starpnieku; budžeta organizāciju un starptautiskais tirgus. Pietam katram uzņēmuma ir svarīgi noteikt savu mērķtirgu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,82 €
Materiālu komplekts Nr. 1343253
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga vide. Ārējās vides faktori. Mārketinga vides faktoru SWOT analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/539329

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties