Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:913256
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tipiskie iemesli kādēļ izvēlas franšīzes ir tirgus potenciāls, finanšu ieguvumi, tirgus piesātinājums. No franšīzes veidotāja puses izdevīgi veidot franšīzes ir tādēļ, ka tās samazina risku izveidot jau esošu un pierādītu konceptu .
Starptautiskā sadales sistēma piedāvā dažādus raksturlielumus, kuri var tikt pieņemti arī pašmāju tirgos:
• Jāizveido produkts pieejams patērētājiem
• Jāpalīdz informēt patērētāji par produkta īpašībām un priekšrocībām salīdzinot ar konkurentu produktiem
• Jāpārvalda izplatītāja sabiedrotā attiecības
• Jābūt piemērotai uzņēmuma paredzētā personāla stratēģijas pozīcijai.
Izveidot starptautisku izplatīšanas sistēmu ir daudz sarežģītāk, kā sākumā varētu šķist, jo jāņem vērā ir dažādas ģeogrāfiskās atrašanās vietas. Tāpat jāņem vērā, ka var būt mainīgas izplatītāja cerības, kā arī nedrīkst aizmirst par atšķirībām konkurences struktūrās. Tāpat pastāv dažādas makrovides dimensijas, ko jāievēro un jābūt gatavam mainīgiem apstākļiem. Integrētā izplatīšanas sistēmā uzņēmuma darbinieki paši veido ieņēmumus, administrē pasūtījumus, un piegādā preces un pakalpojumus. Izplatīšanas sistēma ir integrēta, jo darbinieki, vienalga kādā pozīcijā tie atrastos, ir uzņēmuma aģenti. Ir dažādi faktori, kuros visvairāk ir iesaistīti darbinieki: uzņēmuma izmēri parāda izplatīšanas apjomus; potenciālā tirgus izmēri arī ir svarīgi; produkta patērētāju globalizācijas līmenis; kopējais produkta sarežģītības līmenis; hierarhijas līmenis pirkšanas lēmuma pieņemšanā; klientu servisa pakalpojumu svarīgums; iespējamā klientu līguma nozīme .

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/913256

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties