Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:827479
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tieši informācijas par franšīzi trūkuma dēļ potenciālais franšīzes ņēmējs var noslēgt sev neizdevīgu līgumu, kurš viņam būs jāpilda, pat ciešot zaudējumus. Sniedzot informāciju par franšīzi, ir jāsaprot, ka franšīzes līguma priekšmets ir konfidenciāla rakstura informācija, kurai ir sava materiālā vērtība un kura nav pieejama bez maksas, jo, ja tādu informāciju publiskotu, zustu nepieciešamība noslēgt franšīzes līgumu, turklāt intelektuālā īpašuma objekts kļūtu par publiski pieejamu informāciju. Līdz ar to valstu likumdošanā detalizēti jāparedz, kāda informācija par franšīzi un franšīzes līgumu ir jāsniedz potenciāliem franšīzes ņēmējiem, saglabājot franšīzes priekšmeta konfidenciālo raksturu. Tā kā franšīzes līguma priekšmets bieži vien ir intelektuālā īpašuma objekti, kas padara franšīzi par ekskluzīvu un neatkārtojamu salīdzinājumā ar citiem komercdarbības veidiem, intelektuālā īpašuma likumdošanas bāze aizņem svarīgu vietu ne tikai franšīzes izpratnē, bet arī franšīzes līgumā.
Plusi no franšīzes pirkšanas:
• Atpazīstamība un vieta tirgū;
• Pieeja tehnoloģijām un darbības metodēm;
• Izveidota informatīvā bāze, pieejami reklāmas materiāli;
• Apmācība, tehniskais un komerciālais atbalsts;
• Intelektuālā īpašuma izmantošanas iespēja.
Mīnusi franšīzei:
• Atkarība no franšīzes devēja;
• Franšīzes izmaksas (maksājumi);
• Negatīvais citā līdzvērtīgā franšīzes ņēmēja uzņēmumā iespaido pārējos franšīzes ņēmējus;
• Vietējā situācija (kultūras īpatnības, tradīcijas, reliģija, valoda un tamlīdzīgi) var radīt atšķirīgus nosacījumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Starptautisko sadales kanālu izvēle un stratēģijas veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/827479

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties