Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:111892
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā mārketinga videi nenoliedzami ir ievērojama ietekme uz uzņēmumu, tā mārketinga stratēģijas izstrāde ir saistīta divām galvenajām darbībām: pirmkārt, uzņēmuma vides analīze un, otrkārt, uzņēmuma pozīcijas analīze – jānosaka iespējas un trūkumi, kā arī jārisina ārējās un iekšējās vides ietekme.
Pircēju izdevīgums un gandarījums ir saistīts gan ar produktu, gan tā izvietojumu, gan virzīšanu tirgū jeb reklāmām, gan cenu un citiem mārketinga elementiem. Lai pircējiem būtu izdevīgi iegādāties konkrēto produktu un viņi no tā gūtu gandarījumu: Produktam jāatbilst pircēja vajadzībām un vēlmēm, tam pareizi jāfunkcionē, un tā kvalitātei jābūt atbilstoši pircēja patērētāja prasību līmenim. Produktam jābūt pieejamam. Reklāmai ir jābūt patīkamai un emocionāli saprotamai. Produkta cenai jāatbilst labumam, ko pircējs gūst no konkrētā produkta. Produktam jābūt pēc iespējas lētākam, protams, ir pircēji kuri gatavi pārmaksāt par produktu, kas pilnībā apmierina viņu vajadzības un vēlmes.
Pircēju vēlmes laika gaitā var mainīties vai pat izzust, tās ir nozīmīgākais mārketinga speciālistu rūpju un uzmanības objekts, tādēļ ļoti svarīgi ir noteikt esošos un atklāt jaunus tirgus segmentus.
Pircēju izdevīgums un gandarījums ir saistīts ar uzņēmuma konkurentiem, piegādātājiem, starpniekiem un citiem mārketinga ārējās vides faktoriem, kā arī iekšējās vides faktoriem, jo tie visi kopumā nosaka produktu, tā cenu, virzību un izvietojumu tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1329439
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga procesa elementi uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/111892

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties