Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,45 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,54
Pirkt
Identifikators:300232
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2014.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pirkumus var viegli pozicionēt kā „restorāna maltīti mājās” bet būtu vēl papildus jāpiestrādā, lai būtu „pilns pārtikas grozs” pašlaik Gastronome veikals ir vieta, kur ikdienā patīkami pavadīt laiku vai iegādāties vieglu maltīti, kā svētku vai atpūtas brīdis.
Pēc paaudžu grupām: Visplašāk pārstāvētie ir Bohēmisti (priekšroku dod importa precēm, labprāt mēģina kaut ko jaunu) un Pārmaiņu bērni (neizvēlas pirkt lētāko), kā arī Izdzīvotāji (seko tam, ko ēd, dod priekšroku kvalitatīviem produktiem). Vēlams piestrādāt, lai vairāk nāktu Digitālie bērni (patīk pirkt jaunas un atšķirīgas lietas), taču praktiski nemaz nav sastopami Kolektīvisti – varbūt kāds klients atbilst pēc vecuma grupas, bet ne pēc domāšanas veida.
Secinājumi pēc 2013.gadā realizētajām reklāmas aktivitātēm: Daudzi pastāvīgie klienti izvēlas apmeklēt Gastronome Brīvības ielā mc2 vietā, pērkot to, kas garšo, maz interesējoties par citām precēm vai īpašiem svētku piedāvājumiem. Vietas trūkuma dēļ veikalā ir ierobežotas iespējamās aktivitātes, pircēji maz izvēlās „uztaisi pats” piedāvājumus, kaut gan nebūtu iedomājami svētki bez papildus, īpašām precēm.
Līdzīgs novērojums par restorānu, vidējais čeks Brīvības ir augstāks kā Krasta ielā, speciālo šampanieša vai konjaka vakariņu vietā klienti labprātāk izvēlas svaigus omārus vai citas jūras veltes. Restorānam augsts apgrozījums gan svētkos, gan pēc tiem, jo svētku vakarā rezervācijas vietu trūkuma dēļ vajag pārcelt uz nākošo dienu.

Kopsavilkums
Tā kā pastāvīgo apmeklētāju loks veikalā ir pašlaik noformējies, primārais mērķis ir palielināt vidējā pirkuma čeka lielumu, ar pārdevēju ieteikumiem par pirkuma papildināšanas iespējām, ejošās preču grupas papildināt ar mazāk aktīvo nodaļu piedāvājumu.
Atbalsta aktivitātes iespējams veikt kādai konkrētai sortimenta pozīcijai.
Restorānam primārais mērķis ir piesaistīt jaunus apmeklētājus, kā potenciāli veiksmīgāko auditoriju izvēloties tūristus, kas vasaras sezonā apmeklēs Rīgu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,79 €
Materiālu komplekts Nr. 1347050
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/300232

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties