Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:769767
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Primāro informāciju var iegūt ar dažādām pētīšanas pieejām:
Novērojošais pētījums – eksperti veic cilvēku cilvēku novērošanu noteiktos apstākļos, noteiktā vietā.
Fokusa grupu pētījumi – fokusa grupa ir 6 – 10 cilvēku grupa, kas pavada pāris stundas kopā ar pieredzējušu starpnieku, lai apspriestu produktu, pakalpojumu, organizāciju vai citu mārketinga vienību.
Aptaujas pētījums – ērta aprakstošu pētījumu veikšanai, tās tiek veiktas, lai iegūtu informāciju. Tās mērķis ir noskaidrot, kam cilvēki dod priekšroka, viņu apmierinātības pakāpi u.c.
Anketa ir viens no aptaujas veidiem un ir visplašāk izplatītais līdzeklis primārās informācijas iegūšanai. Pēc formulējuma anketā var būt slēgti (ietver iespējamās atbildes un izraudzīties vienu no tām) un atvērti (paredz plašu rakstisku atbildi) jautājumi. Tirgus pētniekiem veidojot aptaujas plānu ir jāpieņem lēmums par trim galvenajiem jautājumiem – ko nepieciešams aptaujāt? Cik cilvēku vajag aptaujāt? Kādā veidā ir lietderīgi izdarīt aptauju?…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties