Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:747862
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumi ir kļuvuši tik nozīmīgi un pašsaprotami vajadzīgi, ka tagad bez tiem spēj eksistēt vien dažas kompānijas, kuras datus var iegūt statistiskā veidā, kas tieši atkarīgs no tirgus apgrozījuma, neņemot vērā patērētāju mainīgos uzskatus. Tomēr patiesība ir tā, ka mūsdienās starp uzņēmumiem valda skarba konkurence, tāpēc kā tendence parādās tas, ka lielie uzņēmumi bieži vien mārketingu pētījumu vietā veic tā saucamo pētniecības darbu jeb mārketinga izpēti, lai tādejādi ietu pa priekšu klientu domām un spētu saskatīt tendences, tiklīdz tās kļūst aktuālas. Lielie uzņēmumi cenšas būt pirmie, kuri ar pētniecības darbiem cenšas gūt nojausmu par neapmierinātajām vajadzībām, vēlmēm un alkām.
Tomēr pētniecības darbu dēļ mārketinga pētījumi nav zaudējuši savu nozīmi, vajadzību vai popularitāti. Mārketinga pētījumi vēl joprojām ir pieprasīti un ar vien lielāks pieprasījums un augstas prasības tiek izvirzītas tieši pētījuma realizētājiem – pētniekiem. Liels pieprasījums ir pēc augsti kvalificētiem, ar tehniku saistītiem speciālistiem, kuriem būtībā jābūt izpratnei par daudz un dažādām jomām. Veiksmīgam mārketinga pētījumu speciālistam ir nepieciešams laba saskarsme ar cilvēkiem, teicamas komunikācijas, konceptuālas un analītiskas prasmes. Speciālistam ir jāprot ne tikai ievākt datus, bet arī tos pietiekami saprotami pasniegt. Un tikai veiksmīgs speciālists vienmēr sekos noteikumam, ka mārketinga pētījumi ir nepieciešami, lai uzņēmums jeb pētījuma pasūtītājs pieņemtu labākos mārketinga lēmumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga pētījuma jēdziens, process; tā pamatojums un dizaina specifika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/747862

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties