Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:827874
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketiga process ir uzņēmuma stratēģijas plānošanas un vadīšanas sastāvdaļa, līdz ar to mārketinga process iekļauj galvenās sastāvdaļas – produkts, uz ko orientējas, tā realizācija, aktivitātes attiecībā uz produkta realizāciju, mārketings – kā sākuma posms stratēģiskajā plānošanā.
Mārketinga process sevī ietver mārketinga iespēju analīzi, mēķtirgus noteikšanu, mārketinga darbību plānošanu un realizāciju mērķtirgū un mārketinga vadīšanu.
Mārketinga iespēju analīze ietver patērētāju vajadzības un rīcību izpēti un uzņēmuma iespēju apmierināt tās vajadzības labāķ un intensīvāk nekā konkurenti.
Pētījumi – tā ir mārketinga starta pozīcija uzņēmumā.
Tirgus izpēte ietver sevī noteiktus principus, metodes, paņēmienus:
problēmu noskaidrošanas metode (paredz patērētāju aptaujas izmantošanu u.c. paņēmienus, lai noskaidrotu par produktu lietošanas problēmām, noskaidro neapmierinātības iemeslus)
ideāla atrisinājuma metode (paredz patērētāju aptaujas izmantošanu u.c. paņēmienus, lai noskaidrotu ideālu priekšstatu par produktiem)
patēriņa ķēdes metode (paredz patērētāju aptauju izmantošanu u.c. paņēmienus, lai pēc tam sastādītu patērētāju secīgas darbības; iegādājas, lieto un likvidē produktus. )…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,19 €
Materiālu komplekts Nr. 1112260
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga darbības vide. Mārketinga process uzņēmumā. Mārketinga komplekss, tā būtība un raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/827874

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties