Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:158501
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2013.g.
Darba fragmentsAizvērt

25. MĀRKETINGA AUDITS
Mārketinga audits ir- uzņēmuma pašreizējo mērķu , stratēģijas organizēšanas rezultātu un darbības pārbaude, un tās sākotnējais mērķis ir uzņēmuma priekšrocības un trūkumi, lai nākotnē uzņēmuma vadība varētu veikt uzlabojumus.
- Auditā tiek izvērtēts cik efektīvi uzņēmums pilda savus mārketinga uzdevumus.
Mārketinga sistēmas audits:
1. Mārketinga informē. sistēma, inf. Pieredze un pietiekamība
2. Plānošana sistēma- plānošana mērķu noteikšana
3. Kontroles sistēma- norišu kontrole.
Mārketinga produktīvais audits :
1. rentabitātes analīze
2. izmaksu efektivitāte
Mārketinga stratēģijas audits:
1. uzņēmuma darbības uzdevums- formulēts mērķis
2. mārketinga mērķis un uzdevumi
Stratēģija- mārketinga galvenā stratēģija
3. Stratēģija- mārketinga galvenā stratēģija, resursu budžeta plāšana
Mārketinga organizācijas audits:
1. Funkcionālā struktūra- mārketinga vadības pieredze, atbildības sadalīšana
2. Funkcionālā efektivitāte- komunikāciju sistēmas, produktu pārvaldības sistēma
3. Sabiedrības efektivitāte- sabiedrība un saistība starp mārketinga un citām nodaļām uzņēmumā.

26. MĀRKETINGA DIENESTS UN MĀRKETINGA VADĪŠANA
Mārketinga galvenā funkcija ir virzīt un veicināt apmaiņu. Ar mārketinga palīdzību indivīdi un indivīdu grupas iegūst to, kas viņiem vajadzīgs un ko viņi vēlas, veicot apmaiņu ar produktiem ar citiem. Mūsdienās mārketinga nozīmē uzņēmējdarbībā ir ļoti svarīga. Ja iepriekš par mārketinga nozīmību īpaši netika domāts, tad tagad, pieaugot konkurencei, par to tiek domāts arvien vairāk. Līdz ar to uzņēmumam ir jāveic mārketinga funkcijas.
Funkcijas var iedalīt divās grupās – vispārējās un specifiskās. Vispārējās funkcijas ir raksturīgas visiem firmas dienestiem. Ir piecas vispārējās funkcijas:
• Plānošanas funkcija;
• Organizācijas funkcija;
• Koordinēšanas funkcija;
• Uzskaites funkcija;
• Kontroles funkcija.”
Specifiskās funkcijas attiecas tikai uz mārketinga dienestu. Tās ir:
1) Tirgus kompleksā izpēte, analīze un prognozēšana;
2) Preču ražošanas un patērēšanas iespēju analīze;
3) Sadales politika;
4) Preču politika;
5) Cenu politika;
6) Komunikāciju politika;
7) Mārketinga dienesta struktūras veidošana.

27. SABIEDRISKO ATTIECĪBU NEPIECIEŠAMĪBA MĀRKETINGĀ
Sabiedrisko attiecību vadītāja uzdevums ir koordinēt visas darbības, kas saistītas ar uzņēmuma tēla veidošanu.
Galvenie uzdevumi ir:
1. Preses konferenču organizēšana
2. Personāla apmācību organizēšana
3. pasākumu rīkošana
4. problēmu risināšana
5. vadītāju sagatavošana pirms intervijām
6. iekšējās kultūras veidošana uzņēmumā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga konspekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/158501

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties