Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:202932
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komunitīvā efektivitāte rāda, cik efektīvi veidojas komunikācijas starp uzņēmumu un pircēju. Par to liecina potenciālo pircēju aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai uzzinātu rezultātus šajā jomā lietderīgi organizēt pircēju aptauju un piedāvāt atbildēt uz šādiem jautājumiem:
1. vai pēc samērā ilga laika atceraties šo reklāmu;
2. vai redzējāt, lasījāt šo reklāmu nesen pēc tās parādīšanās;
3. vai redzējāt, lasījāt par konkrētu produktu un to raksturojumiem;
4. vai redzējāt. lasījāt par konkrētu uzņēmumu, tā darbības veidu, produkcijas ražojumiem u.tml;
5. kā uzvērāt šo reklāmu vai kādu no tās sastāvdaļām un kādas asociācijas tā izraisīja.
Pēc aptaujas datu apkopošanas un apstrādes rezultāti jāsalīdzina ar uzņēmuma plāniem šajā jomā un jānosaka komunikatīvā efektivitāte. ja rezultāti neatbilst plānotajiem, ir jāievieš korekcijas vai jāizstrādā jauna reklāmas programma.
Ekonomiskā efektivitāte rāda reklāmas izmaksu salīdzinājumu ar apgrozījumu noteiktā periodā. Reklāmas pārdošanas efektu ir daudz grūtāk novērtēt nekā salīdzinot ar komunikācijas efektu, jo bez reklāmas to papildus ietekmē produkta īpatnības, cena, pieejamība, konkurentu darbība.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,91 €
Materiālu komplekts Nr. 1334949
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikācijas veidi, to pielietojamība. Reklāma, tās būtība, mērķi, uzdevumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/202932

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties