Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:436081
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

Pieeja vērsta uz tirgotājiem, ne klientu. Klienta koncepcija balstās uz to, ka klients ir pietiekami gudrs, lai neiekristu uz maldiem par produktu, ja tas neatbilst viņa vajadzībām un cenu līmenim. Šeit svarīga loma ir visām uzņēmuma struktūrām pie produkta izgatavošanas sākot ar inženieri beidzot ar pārdevēju. Lai sasniegtu uzņēmuma mērķus, tad mārketinga koncepcija jāvirza uz nepieciešamo izmaiņu ieviešana pašā uzņēmumā. Uzņēmumam jāizpēta klienta vajadzības, izzinot cenu, ko klients ir gatavs atdot par produktu, tad pielāgot uzņēmuma darbību šo vēlmju apmierināšanai. Svarīgi zināt atšķirību starp klientiem un patērētāju, respektīvi, kas preci nopirks un kurš būs gala patērētājs, piemēram, zīdaiņu biezeni pirks vecāki, bet patērēs zīdainis. Sociālā mārketinga koncepcija sevī ietver uzņēmuma darbības ietekmi ilgtermiņā uz sabiedrības labklājību, kur atklājas ilgtermiņā attiecības starp uzņēmumu un klientu. Vides aizsardzība, pieņemama kvalitāte un cenu līmenis un citi sociālās aizsardzības līmeņi. Attiecību mārketings 90.gados attīstījās, kur katra klientu grupa tiek nodalīta atsevišķos segmentos, kas sadala uzņēmumu ciklos, lai noteiktu patērētājus visā dzīves laikā kā uzticamus klientus. Piemēram, jaunieši iegādājas vairāk spora auto, bet pusmūža cilvēki ar ģimenēm ģimenes minivenus. Laikam ejot arī jaunietim vēlmēm mainoties nodrošināta prece. Kopīgais visām koncepcijām ir tas, ka viss balstās un produktu tā ražotāju un patērētāju, katrā koncepcijā ir sava specifika uz ko balstoties notiek mārketinga aktivitātes, tomēr šīs trīs lietas nemainās, mainās tikai pieeja pie šīm lietām, jo tā seko sabiedrības izglītības līmeņa kāpumam un pārējiem faktoriem, kas virza attīstību uz priekšu .…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1334322
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga jēdziens, attīstība, mērķi. Mārketinga koncepcijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/436081

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties