Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:163202
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Rēzeknes Augstskolā vairākkārt mainījušies uzņēmumi, kas apkalpo augstskolas kafeinīcu. Iespējams, ka šie uzņēmumi kļūdījušies tirgus iespēju vērtējumos vai tos nemaz nav veikuši.
1.1.Kādiem rādītājiem, Jūsuprāt, jābūt kafeinīcas tirgzinības informācijas sistēmā? Kur un kā uzņēmums tos varētu iegūt?
1.2.Vai potenciālo kafeinīcas apmeklētāju kontingentu vajadzētu segmentēt? Ja vajadzētu, tad pēc kādas pazīmes (pazīmēm)? Kā noteikt šo segmentu lielumu? Ar ko varētu atšķirties patērētāju prasības šajos segmentos? Ja prasības segmentos ir ļoti atšķirīgas, kā tos apkalpot, ņemot vērā kafeinīcas nelielās telpas?
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un tirgzinības problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām. Pēc kāda amerikāņu zinātnieka trāpīga izteiciena, vadīt biznesu nozīmē vadīt tā nākotni, bet vadīt nākotni nozīmē vadīt informāciju. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties