Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:679801
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Monopolistiskā konkurence ir arī nepilnīgās konkurences veids, kas raksturo tirgus struktūru, kurā darbojas pietiekami liels pārdevēju skaits, kas piedāvā līdzīgus produktus, bet ar nelielām atšķirīgām pazīmēm. Šajā konkurencē ir ļoti daudz uzņēmumu vienā nozarē un lielākā līdzekļu daļa tiek novirzīta mārketinga aktivitātēm.
Konkurences monitoringā, tāpat kā mārketinga informācijas sistēmā ļoti liela nozīme ir pētījumam. Ja mārketinga informācijas sistēmā pētījuma objekts ir patērētājs, tad konkurences monitoringā galvenais pētījuma objekts ir konkurenti. Šis pētījums ir nozīmīgs, jo tas palīdz uzņēmumam saprast, kādā tirgus situācijā tas atrodas, pēc kādiem principiem darbojas konkurenti, kuri ir lielākie konkurenti, to stiprās un vājās puses utml. Ja uzņēmums spēj izmantot pētījumu un tā iegūtos rezultātus, tad tas var kļūt par konkurentspējīgu uzņēmumu- respektīvi, uzņēmums spēj izmantot konkurences priekšrocības. Uzņēmējam ir jāsaprot, kādas ir tā attīstības perspektīvas, vai ir jāpaliek esošajā vidē, vai arī uzņēmējs ir gatavs apskatīt iespējas, kas ir iespējamas ārpus esošās vides.
Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos ir svarīgi aptvert un izmantot gan mārketinga informācijas sistēmu, gan konkurences monitoringu, jo ar šo pētījumu palīdzību ir iespējams uzņēmumu pilnveidot un nodrošināt jaunas pieejas patērētājiem, veiksmīgas konkurentspējas iespējas un spēju uzņēmumu padarīt par veiksmīgu,augošu, uz attīstību tendētu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,83 €
Materiālu komplekts Nr. 1327045
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga informācijas sistēma un konkurences monitorings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/679801

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties