Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:817264
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Atšķirības starp „Mans RIMI” un „Bonus Card” lojalitātes programmām
Lojalitātes programma „Mans RIMI” ir salīdzinoši jauna, līdz ar to tai ir nepieciešams laiks, lai nostiprinātos un izveidotu stabili funkcionējošu programmu savukārt „Iceland” izveidotā lojalitātes programma strādā jau vairākus gadus un piedāvā dažāda veida privilēģijas, sākot ar zemākām cenām dažādiem produktiem, līdz pat momentloterijām katru dienu. Šī lojalitātes programma ir plašāka, ja to salīdzina ar „Mans RIMI”. „Iceland” ir sadarbības partneris „Trolley Dashes”, kas pārstāv izklaides nevis pārtikas jomu un „Bonus Card” īpašniekiem ir iespēja laimēt balvas no šī sadarbības partnera. Lieliska „Bonus Card” iespēja ir „Piegāde mājās”, kas ir īpaši izdevīga tiem, kas nepārvietojas ar auto. Viena no būtiskākajām atšķirībām ir tādā, ka „Bonus Card” īpašnieki var būt 18 gadus, „Mans RIMI” 16 gadus jauni un uz „Bonus Card” ir tās lietotāja paraksts. „Mans RIMI” paraksta nav, taču tas dod iespēju veidot personu grupu, kas lieto vienu karti. Manuprāt, tas nav mīnuss, bet tas vienkārši nav vajadzīgs, jo, ja uz kartes nav paraksta un bildes, tad karti var lietot jebkurš, nekārtojot nepieciešamās formalitātes, ko prasa „Mans RIMI” noteikumi.
„Bonus Card” atšķiras ar to, ka tajā netiek uzkrāti punkti kā tas ir ar „Mans RIMI” karti, kurā tiek uzkrāta RIMI nauda. Uzrādot „Bonus Card” pie kases, tā tiek novilkta un no pirkuma summas automātiski tiek atņemta šīs kartes lietotāju akciju kopsumma, neuzkrājot bonusa punktus. Katru reizi veicot pirkumus, „Bonus Card” lietotājs automātiski tiek reģistrēts dažādām loterijām. Vēl viena atšķirība ir „Bonus Card” īpašnieku iespēja katru dienu kaut ko laimēt momentloterijā. Lai tajā piedalītos, ir jāveic pirkums, pēc kura tiek iegūta momentloterijas kartiņa, kurai jānokasa iezīmētais laukums, uz kura ir paziņojums par laimestu vai iespēju mēģināt vēlreiz. Šāda momentloterija sniedz „Bonus Card” īpašniekiem laimēt kaut ko papildus pirkumam. Tā kā šādas loterijas notiek katru dienu, tas stimulē šīs programmas dalībniekus iepirkties „Iceland” veikalā biežāk.

2. Ieteikumi idejām, ko būtu vērts pārņemt SIA „RIMI Latvia” īstenotajai lojalitātes programmai „Mans RIMI” no „Iceland Foods Ltd” īstenotās lojalitātes programmas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Lojalitātes programmas - salīdzinājums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/817264

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties