Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:284140
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Informācijas centrs    4
  Ātrās kases    5
  Klientu kartes „Mans RIMI”    6
  Uz vietas esošā maizes ceptuve    7
  Cenu skeneris, lai pārbaudītu preces cenu    7
  Secinājumi    8
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
SIA „RIMI Latvija” loģistikas sistēma saistībā ar klientu apkalpošanu strādā labi, protams, ir dažas nepilnības, kuras varētu uzlabot, tomēr man šķiet, ka Rimi ir viens no vislabākajiem veikaliem, netikai preču kvalitātes ziņā, veikala izvietojuma ziņā, bet arī apkalpošanas. Pārdevēji vienmēr ir laipni un izpalīdzīgi, arī veikala izvietojums ir parocīgs un lietas ir virgli atrast. Veikals seko līdzi visām modes tendencēm (piemēram, klienta karšu ieviešana) un tehnoloģijām tieši klientu apkalpošanas jomā.
Veikals pilda arī savu kādreizējo saukli „Tuvāk sirdij, tuvāk mājām”, jo atrodas apdzīvotā vietā, un tuvāk sirdij, jo daudzi izvēlas šo viekalu, labās apkalpošanas dēļ.
Novērtēt var arī to, ka salīdzinoši, piemēram ar veikalu „Drogas” RIMI nav tik uzmācīgs, jo, lai gan īpašība atgādināt par sevi klientiem ir uzskatāma par pozitīvu, manuprāt pārāk bieža īsziņu sūtīšana saviem klientiem bieži var būt pat kaitinoša.
Manuprāt, par uzņēmuma loģistikas sistēmu saistībā ar klientu apkalpošanu var teikt to pašu ko par visiem uzņēmumiem – ir labi, bet vienmēr ir kur augt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1347540
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Loģistikas darbības saistībā ar klientu apkalpošanu uzņēmumā "SIA Rimi Latvija"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/284140

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties