Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:697269
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Darba uzdevums
Izveidot tādu lietotni Delphi integrētā izstrādes vidē, kas realizētu Brezenhema līnijas aproksimācijas algoritmu, ļaujot gala lietotājam ievadīt vēlāmās līnijas gala un beigu punktus – attēlojot iegūto rezultātu divdimensiju veidā, kā arī izrakstot līnijas pikselu punktus ar to risināšanas parametriem tabulas veidā.
2.Teorētiskais pamatojums
Brezenhema algoritms (angl. Bresenham line algorithm) – algoritms kurš nosaka kādi divdimensiju rastra punkti ir jāaizkrāso, lai iegūtu pēc iespējas tuvāku starp diviem punktiem novilktās līnijas aproksimāciju. Līnija tiek zīmēta starp diviem punktiem (x0, y0) un (x1, y1), kur šajos pāros norādīta kolonna un rinda, tās attiecīgi aug pa labi un uz leju.
Algoritma darbības princips grafiskā veidā ir parādīts (1. Attēlā). Koordinātu plaknē (x ; y) ir novilkta taisne. Attālumi d2 un d1 norāda uz algoritmisko pikselu izvēli, t.i. kurš piksels tiks izvēlēts balstoties uz attālumu starpību dotos punktos; d1 punktam (xi+1, yi) un d2 punktam (xi+1, yi+1) attiecīgi. No šejienes izriet secinājums, ja
1)d1 > d2 – tad izvēlētais piksels būs (xi+1, yi+1);
2)d1 < d2 – tad izvēlētais piksels būs (xi+1, yi)
3)d1 = d2 – nākamais piksels var būt (xi+1, yi) vai (xi+1, yi+1);…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,92 €
Materiālu komplekts Nr. 1119024
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Līniju attēlošana ar Brezenhema algoritma palīdzību”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/697269

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties