Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījumos

     

    Konspekts6 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:937177
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumi parasti, tiek veikti ar vairākām metodēm. Kāds no metodes veidiem, tiek izvēlēts kā pamata veids un kāds sekundārs.
Lai izvēlētos metodi ir:
1.Jāapdomā ar kādu metodi var labāk sasniegt pētījuma mērķi;
2.Jāaprēķina budžets, kas paredzēts pētījumam. Padziļināti pētījumi ir dārgāki
3.Jāizlemj kādu metodiku izmantot: fokusa grupas, pasta aptaujas, dziļās intervijas, paneļu, tiešsaistes aptaujas vai aptaujas pa tālruni. Aptaujas pa tālruni, tiešsaistes vai pasta aptaujas sniedz lielāku rezultātu, bet telefona aptaujas ir iespējams vairāk kontrolēt.
4.Izmantojot kvalitatīvas metodes datus var ieplānot un izpētīt konkrētu iedzīvotāju skaitu.
5.Jāuzstāda pētījuma vajadzīgos parametrus: pētniecības vēlmes. (piemēram, pieļaujamā kļūda)…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,81 €
Materiālu komplekts Nr. 1311966
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrēto metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījumos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/937177

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties