Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:616765
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

3.praktiskais darbs, 2.papildvariants
5. Veidojot daudzfaktoru regresijas vienādojumus, manuprāt, jāizmanto faktors "Riekstu cena", kam ir
salīdzinoši augsts absolūtais kolerācijas koeficients, kā arī vertējot šo faktoru no ekonomistu skatapunkta,
tieši cena ir faktors, kas vistiešāk ietekmē pārdošanas apjomu.
Faktoru "IKP" nevar izmantot kopā ar faktoru "Nodarbināto skaits", jo šiem abiem
faktoriem ir pārāk augsts savstarpējais korelācijas koeficients, līdz ar to ir jāizvēlas tikai viens no šiem
faktoriem.
Tā kā faktora "Mēneša vidējā darba alga" kolerācijas koeficients ir salīdzinoši neliels, tad to nebūtu ieteicams
izmantot, jo prognoze sanāktu neprecīza.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/616765

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties