Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:442136
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Semantiskais diferenciālis
Tas mēra to, kā cilvēks vērtā kādu situāciju, parādību vai citu cilvēku. Izmanto polārus īpašības vārdus ar parasti 7-11 (piekritības pakāpēm) punktiem starp tiem. Īpašības vārdi var būt dažādi un labi „sajaukti” (nevis „+” vienā pusē un „_” otrā). Rezultātu analīze ir sarežģīta un prasa statistisko metožu pielietojumu. Rezultāts atklāj, kā persona vērtē dažādus jautājumus, problēmas vai kā dažādi cilvēki raugās uz vienu un to pašu problēmu.

Gutmana mērs
Tas vērtē un analizē datus pēc to savākšanas. Gutmana mērs sākas ar lietu (problēmu) kopuma mērīšanu. Tas mēra dažādus fenomenus, ko vēlāk savstarpēji aranžē noteikti hierarhiskā kārtībā. Pētnieks izvēlas problēmas, starp kurām redz loģiskas savstarpējas attiecības. Kad dati ir savākti, pētnieks apdomā visas iespējamās atbilžu kombinācijas. Tad pētnieks analizē, vai starp atbilžu kombinācijām pastāv hierarhija. Izdala – sakārtotas un nesakārtotas kombinācijas.

Secinājumi
Visi pētnieki izmanto konceptualizēšanu – ideju ietveršanu jēdzienos – un operacionalizēšanu – metožu un tehnisku kopumu attīstīšana, lai savienotu to daļu ar empīrisko realitāti. Kvantitatīvie pētījumi vairāk balstās uz deduktīvo caļu, bet kvalitatīvie – uz induktīvo. Pētniekam nozīmīgi ir pamatotība un ticamība.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,43 €
Materiālu komplekts Nr. 1310850
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvantitatīvā mērīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/442136

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties