Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:559941
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

4. Kultūras mārketinga darbības instrumentu raksturojums (Mārketinga mikss - 7P).
1.Produkts- viens no būtiskākajiem. Uz produkta bāzes balstās pārējie instrumenti. Ir jādomā par produkta dažādību. Mākslinieciskā programma vai saturs atbilst pašai organizācijai. Svarīga kvalitāte- kādi raksti, esošie dizaineri, mākslinieki u.c. Produkta dizains- teātrim tā būs scenogrāfija, kostīmi, horeogrāfija, vai ir konkurence, vai jānostiprinās tirgū. Zīmols- vai ir pareizi veidots, varbūt arī cilvēki, piemēram, operā A.Žagars. Izmērs- pēc iespējas ekoloģiskāk, svarīga funkcionalitāte. Produkta aktualitāte mūsdienās. Produkta garantija (kvalitāte), atpakaļatdošana (lai piesaistītu patērētāju).
2.Cena- izveidošana jeb cenrāža cena (reālā cena par ko pērkam), cenu diferencēšana (bērni, jaunieši, pensionāri u.c.) arī pēc iespējām, pēc prestižuma. Gūstot peļņu. Atlaides- lai pieradinātu, svarīgs maksājuma periods. Kredīta noteikumi- mazu cenu sakrāsi, lielai vajadzīgs kredīts.
3.Vieta- produkta izplatīšana pareizā laikā, vietā nodrošina produkta vai pakalpojuma ritmiskumu un drošību. Kad, kur piedāvā produktu. Ja izvēlēsies nepareizu vietu, zudīs jēga. Ritmiskums un drošība- pieradina pie ritma, tas garantē, ka pasākums notiks. Svarīgs produkta pārklājums ar ģeogrāfisko izvietojumu- pieradina cilvēkus nākamajam gadam. Sortimenta un novietojuma pozīcija- kāds ir sortiments, ko piedāvā. Ir svarīgi apzināties novietojumu, vai tas ir izdevīgs patērētājiem (Jaunais Rīgas teātris-nav kur novietot auto), novietošana lielveikalos pērk/īrē vietas kur novietot preces. Kā vesti, pārvadāti produkti (transports).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kultūras mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/559941

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties