Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:232300
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ar „emocionālo ekonomiku” saprot jaunu mārketinga teorijas formu, kas veido pamatu mediju industrijā, kā arī kas tiecas izprast patērētāja lēmumu pieņemšanas emocionālos pamatus, kuri kalpo kā virzītājspēks skatīšanās un pirkuma lēmumos. Jāatzīst, ka emocionālā ekonomika parāda mēģinājumu kopā ar kultūras studiju palīdzību izprast fanu kopienas un skatītāju saistības. Tomēr pastāv arī nopietna atšķirība – kultūras studijas mēģina saprast mediju patēriņu no fanu skatu punkta; jaunais mārketinga novirziens tiecas izprast patērētāju vēlmes, lai veidotu pirkšanas lēmumus. Tikmēr kamēr viņi ir neapšaubāmi ieinteresēti auditorijas pieredzes kvalitātēs, mediju un zīmolu kompānijas vēl joprojām cīnās ar emocionālās ekonomikas ekonomisko pusi – vajadzībo noteikt vēlmes, novērtēt savienojumus, pārveidot kopienas – un pats galvenais no visiem augstāk minētajiem pasākumiem veicināt arī investīciju atgriešanos. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1343233
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties