Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:285763
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kathleen Fearn-Banks grāmatas Crisis Communications: a casebook approach pirmajā nodaļā aplūko jautājumos par to, kas ir krīze, krīzes menedžments, krīzes komunikācija un kādas ir krīzes fāzes. Autore sniedz arī īsu ieskatu krīžu komunikācijas teorijās.
20.gs. deviņdesmito gadu vidū vairākām lielām organizācijām vēl joprojām nebija savs krīzes menedžmenta vai krīzes komunikācijas plāns, lai arī menedžmenta un sabiedrisko attiecību departamenti šajās organizācijās atzina tā nepieciešamību. Organizācijas darbinieki kļūdījās uzskatīdami, ka krīzes un nelaimes rosina negatīva domāšana, tāpēc vajadzētu domāt pozitīvi un krīzes organizāciju nepiemeklēs.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Krīžu raksturs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/285763

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties