Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:898358
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Daudzas krīzes, kuras piemeklē organizācijas, notiek tikai tādēļ, ka organizācija nav spējusi laicīgi pamanīt signālus, kas liecina par tuvojošos krīzi, līdz ar to nav spējusi darīt visu iespējamo, lai šo krīzi novērstu. Kā viens no svarīgākajiem šiem signāliem tiek uztvertas tieši domstarpības, kas rodas starp organizāciju un tās auditoriju vai arī ieinteresētajām pusēm.
Kā ir teicis Ričards A.Armstrongs, tad strīdjautājumu menedžments ir „process ar kura palīdzību uzņēmums var identificēt un novērtēt tos valdības un sociālos jautājumus, kuri tai var dot svarīgu triecienu. Šis jautājums var būt prioritārs, kas gaida no uzņēmuma atbildes1.” Tātad ir svarīgi saprast, ka, jo ātrāk uzņēmums uztvers briesmu signālus, jo ātrāk var tikt izlemts kāds būs efektīvākais atrisinājuma vai novēršanas veids.
Tā kā strīdus jautājumu vadība koncentrējas uz jautājumu progresiju laika gaitā, tad būtu nepieciešams aplūkot dzīves cikla koncepciju, kas ir šīs vadības pamatā. Kā to parāda H. Hedersone, tad šī dzīves cikla koncepcija izskaidro to kā cilvēkos uzkrājas sociālā enerģija, kas balstās uz šādiem komunikācijas posmiem:
1)Ārienes klusums;
2)Viedokļa līdera attieksme;
3)Publikas saprašana;
4)Publikas attieksme;
5)Publikas rosināšana un organizēšana;
6)Publikas aktivitātes un spiediena izdarīšana uz likumdevējiem;
7)Likumu pieņemšana vai maiņa.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Krīžu komunikācijas plāna sagatavošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/898358

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties