Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:756891
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šis pētījums ataino galvenos komunikācijas pamatprincipus emociju menedžmentā, visos organizācijas apektos – arī ar līdzstrādniekiem, ne tikai ar klientiem. Tika veikta piemēru kontentanalīze abos gadījumos – gan negatīvu, gan pozitīvu emociju izrādīšanā: „profesionalitāte” tiek uzskatīts par vispareizāko emociju menedžmentu; arī pozitīvas, ne tikai negatīvas emocijas ir jāmāk izrādīt pareizā veidā un pareiza negatīvo emociju izrādīšana visbiežāk nozīmē emociju maskēšanu.
Emocijas ir neatņemama un būtiska organizācijas ikdienas daļa. Emociju menedžment ir jāpēta daudz plašākā spektrā, jo tas parādās ne tikai saskarsmē ar klientiem, bet arī darbinieku mijiedarbības rezultātā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties