Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,12 (12%)
Cena ar atlaidi*:
0,87
Pirkt
Identifikators:471601
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Krāsa ir viens no svarīgākajiem elementiem reklāmā, kurš var ļoti ietekmēt cilvēka vēlmi nopirkt reklamējamo preci. Pirmais, kas krīt acīs, kad redzi reklāmu, ir krāsu gamma. Interesants ir fakts, ka 80 % krāsu uztver nervu sistēma, bet 20% - redze.
Krāsu izmantošanas vispārējie noteikumi:
*nav rekomendējams lietot pārāk raibu krāsu kombināciju (jo vairāk spilgtu krāsu, jo lielāks ir kairinājums no krāsu dažādības. Cilvēkam ir grūtāk uztvert informāciju. Vislabāk izmantot 3-4 krāsas, ieskaitot melno.)…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,79 €
Materiālu komplekts Nr. 1313578
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Krāsu izmantošana reklāmā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/471601

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties