Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:637936
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Datorizētas intervijas un datorizētās pašintervijas pamatprincips ir tāds, ka papīrs un rakstāmrīks tiek aizstāts ar datoru. Intervētājs vai respondents pats raksta atbildes datorā. Ierakstītās atbildes tiek automātiski nosūtītas uz datubāzi. Ir daudz vienkāršāk izvairīties no kļūdām, piefiksēt neloģiskas atbildes un tas ievērojami saīsina datu apstrādes laiku.
Interneta aptaujas ir iespējamas divos veidos:
1. Respondentam aptauja tiek nosūtīta uz e-pastu pielikuma formā
2. Aptauja notiek tiešsaistē, tā ir ievietota kādā noteiktā interneta mājas lapā.
Interneta aptaujas galvenie plusi ir iespēja sasniegt cilvēkus jebkur pasaulē un to aizpildīt var ļoti ātri.
Galvenie mīnusi – nevar paredzēt vai aptauja sasniegs vajadzīgo mērķauditoriju, jāņem vērā arī tehniskās iespējas.
Fokusgrupas ir paredzētas izmantošanai kvalitatīvajā metodoloģijā un zinātniski pētnieciskajos pētījumos, kur ir vajadzīga elastība, nevis stingri noteikta struktūra. Šāda metode līdzinās nestandartizētajai intervijai, tikai saruna notiek grupā (5-15 dalībnieki). Dalībniekus izvēlās pēc atbilstības pētījuma tēmai. Grupai ir viens vai vairāki moderatori, kas ievirza sarunu pētījumam nepieciešamajā virzienā, tas tiek panākts uzdodot jautājumus, aicinot izrunāt līdz galam neskaidros jautājumus un izvirzot, pētījumam atbilstošas, jaunas tēmas.
Grupas saruna tiek sākta ar galveno jautājumu iztirzāšanu un tad pievēršas sīkākām detaļām. Liela nozīme ir tam, lai veidotos diskusija starp dalībniekiem, kā arī lai katram būtu iespēja izteikties – to panākt ir grupas moderatora pienākums.
Fokusgrupu plusi ir to elastība, salīdzinoši zemās izmaksas, un ātru rezultātu iegūšana, diskusijas veidošanās un vadītāja vienlīdzība ar dalībniekiem.
Fokusgrupu mīnusi ir to nevispārināmie, grūti analizējamie rezultāti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1333312
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kopsavilkums studiju priekšmetā "Sociālo pētījumu metodes"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/637936

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties